جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گرامیداشت دهه فجر در دیوان

گرامیداشت دهه فجر در دیوان

ارسال شده توسط : نام محفوظ

 

11

12

13

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ، جشن باشکوهی در دیوان برگزار شد. این جشن که توسط پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) بندر دیوان و حمایت و پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار شد ، با استقبال بسیار خوب مردمی مواجه شد.

 در این مراسم که روسای ادارات ّ بخشدار مرکزی ، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان بندرلنگه حاضر بودند سخنانی توسط برخی از مهمانان ایراد شد . امام جمعه دیوان عبدالحمید جلالی ، سرهنگ فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه و فرماندار شهرستان بندرلنگه بیاناتی به مناسبت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایراد نمودند.

پاسلار فرماندرا بندرلنگه در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضع آب دیوان گفت : آب دیوان در حال بررسی است و امیدواریم بزودی این مشکل رفع شود.

در این جشن که شامل برنامه های شاد و فرح بخش بود، موجب رضایت و شور و شوق جوانان و دانش آموزان و دانشجویان گردید.

در حاشیه این جشن که با عنوان جشنواره فرهنگی هنری بسیج برگزار شد ، غرفه های موزه پول کشورهای جهان توسط حمید بحری ، موزه صنایع دستی توسط احمد بحری (مسوول خانه بهداشت دیوان)، غذاهای بومی و سنتی  توسط جمعی از بسیجیان بر پا بود که مورد استقبال مسوولین و مردم قرار گرفت. در پایان مراسم از جمعی از بسیجیان فعال تقدیر و به حمید بحری مسوول موزه پول لوح تقدیری اهدا شد.

گفتنی است جشن های دهه فجر در دیوان بمدت ۱۳ سال توسط دانش آموزان دهه ۶۰ و۷۰ که عبارتند از : یوسف دیوانی رئیس فعلی اداره ثبت اسناد بستک و مدیر مسوول ماهنامه مروارید مهر، مهندس ناصر دیوانی پور از مدیران شرکت پتروشیمی برزویه وزارت نفت در عسلویه ، موسی بحری معاون بانک ملی بندرکنگ ، حسن دیوانی دبیر دیوان، حمید بحری هنر دوست و مبتکر دیوان،سلیمان بلوبی دبیر مدارس دیوان ، احمد بحری مسوول خانه بهداشت دیوان  و حسن عزمی از بازاریان بندرلنگه برگزار میشد .

نوشته شده توسط ناصر دیوانی پور در یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

۵ نظر

  1. 0

    با سلام
    ضمن خسته نباشید به کسانی که برای برپایی این مراسم زحمت کشیده اند
    ولی در مورد گذشته کمی انصاف را رعایت نکرده اید

    1. 0

      با سلام

      بنده هم با شما موافقم، عزیزانی در دو دهه گذشته در برگزاری اینگونه مراسم ها هم مشارکت داشته اند. بله عزیزانی همچون عبدالله دهشت، محمد دهشت، عبدالرحمن ارجمند و دیگر دوستان جوان و نوجوان آن دوره مشارکت های جدی داشته اند و از کسانی که هم اکنون اسامی آنان در ذهنم نیست کمال تشکر و قدردانی را دارم. به امید روزی که تمام اهالی دیوان در کنار یکدیگر ،شاد و سالم به سوی پیشرفت و آبادانی روستا گام بردارند.

  2. 0

    باسلام بنده هم معتقدم اسامی خیلی از دوستان که در برگزاری مراسم دهه فجر در سال های گذشته مشارکت داشتند از قلم افتاده است . چه در زمانی که در جلو مسجد وسط ویا مدرسه راهنمایی وهمچنین درمدارس ابتدایی برگزار میشد فعالیت داشتند.امید است. که همه مردم بخصوص جوانان درتمام زمینه ها دست ب دست هم دهیم تا ولاتی آباد داشته باشیم . به امید دیوانی آباد

  3. 0

    دوستان عزیزی که در سالهای گذشته در مراسمهای دهه فجر فعال بوده اند و نامشان در خبر بالا از قلم افتاده از آنها پوزش می طلبیم. قطعا اگر توسط بازدیدکننندگان سایت در قسمت دیدگاهها یاآدوری شود،نام آنها اضافه خواهند شد.

  4. 0

    سلام…
    اسامی که من به یاد میارم. عبدالله دریانورد، احمد بیقال، اسحاق گرانی، عبدالله بیقال، حسن دیوانزاده، فهد حسنی. ضمنا ازمدیر سایت می خوام عکس هایی از اون دوران روی سایت بزارن. با تشکر فراوان

  5. 0

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت:
    باعرض پوزش ک این حرفو میزنم ولی ب اعتقاد بنده اصلا جشن خوبی نبود،
    چون با اون ذهنیتی ک مردم  قبل از جشن داشتند مبنی براینکه خالو کریم 
    یکی از بهترین طنزپردازان استان مهمان جشن است ولی روز جشن این حرفها
    ب خیالات پیوست،و جشنی خیلی ساده برگزارشد.
    واگرهم مهمانان راضی بودن فقط بخاطر موزه پول وصنایع دستی برادران بحری 
    بود،دراون شب فقط برادران بحری اون جشن رو آبرومند کردند.

اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه

*