سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کارنامه فرزند دیوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی

کارنامه فرزند دیوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی

image

آقای یوسف دیوانی یکی از مدیران بومی منطقه غرب استان است که اوایل دهه هفتاد فارغ التحصیل رشته حقوق گردید. ایشان تحصیلات ابتدائی خود را در روستای دیوان از توابع بندرلنگه به پایان رساند و سپس اواخر دهه شصت با کوشش و تلاش فردی و با تمام مشکلات موجود موفق به اخذ دیپلم گردید. پس از فراغت از تحصیل بدون هیچگونه پشتیبانی و تنها به پشتوانه علم و دانش خود وارد سازمان قوه قضائیه و جذب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بندرلنگه شد. ایشان در زمان کارشناسی اداره ثبت اسناد و املاک بندرلنگه با همکاری بنیاد مسکن حدود دو هزار اسناد قطعی املاک روستایی جهت اجرای طرح بهسازی روستاها کارشناسی و صادر نمودند. پس از درخشش ایشان در این پروژه و با کمتر از یک دهه تجربه، ریاست اداره ثبت اسناد و املاک تازه تاسیس بستک به ایشان پیشنهاد گردید و پس از قبول مسئولیت و ساماندهی اداره شهرستان بستک حدود بیست هزار سند توسط ایشان صادر و به اهالی شهرستان تحویل داده شد. با توجه به مسئولیت سنگین و صدور اسناد رسمی در این اداره و با توجه به ارائه خدمت بی منت نامبرده حتی یک مورد کشمکش در حدود ۱۷ سال خدمت نامبرده وجود ندارد. ایشان هم اکنون جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اوایل سال از این سمت استعفاء داده اند. آقای دیوانی که از دوران جوانی دغدغه مشکلات جامعه را داشته در دهه هفتاد تصمیم به راه اندازی یک ماهنامه به نام مروارید مهر می گیرد که پس از صدور مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هزینه های شخصی آن را منتشر که تا به امروز نیز به فعالیت خود ادامه داده است. ایشان به عنوان یک روزنامه نگار مقالات متعددی در روزنامه ها و سایت های خبری شهرستان های بندرلنگه، بستک و استان هرمزگان دارد. آقای دیوانی از اوایل دهه هفتاد با تدریس در دبیرستان زادگاهش و در حال حاضر در دانشگاههای بندرلنگه و بستک مشغول به تدریس می باشد. به دلیل سوابق اجرای شایسته نامبرده در شهرستانهای بندرلنگه و بستک تعداد کثیری از معتمدین و دست اندرکاران این دو شهرستان به وی پیشنهاد ورود به عرصه انتخابات را دادند که خوشبختانه با سابقه درخشنان اجرایی و ارائه خدمات بی منت به همشهریان مورد تائید شورای محترم نگهبان قرار گرفتند.
آقای دیوانی به دلیل حضور در ائتلاف هفت نفره غرب استان ثابت کردند که به خرد جمعی احترام گذاشته و با استفاده از اجماع و مشارکت همگانی اقدام می نمایند.
آقای دیوانی با احترام به مقدسات و بزرگان منطقه بدون هیچگونه هیاهوی تبلیغاتی و استفاده ابزاری از انسانها قدم در این راه سخت گذاشتند.
آقای دیوانی به دلیل شایستگی های حقیقی و حقوقی دارای مشاورین خبره فنی، صنعتی، مالی، فرهنگی، حقوقی، عمرانی و … می باشد که تمام کارشناسی های مورد نیاز در کارگروه انجام می گیرد.
آقای دیوانی خدمات ارائه شده حقوقی را وظیفه خود دانسته و هیچگاه آنها را جزء لطف به مردم ندانسته است.
آقای دیوانی با اتکا بر شناسنامه کاری خود و بدون وابستگی به هیچ شخص حقیقی و حقوقی وارد میدان شده و هیچ امتیاز غیر مشروعی بابت حمایت، به کسی ارائه نمی دهد.

سالها دل طلب جام و جم از ما می کرد و آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد.

نوشته شده توسط ناصر دیوانی پور در دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۸ ب.ظ

۲ نظر

  1. 0

    سلام، احسنت برشما مهندس، واقعا جناب دیوانی لایق مجلس هستند و صداقت ایشان واضح و آشکار هست و با کمک خدا دعای مردم و همت و حمایت مردم، ان شاء اللّه ب مجلس خواهند رفت….بنده خیلی امیدوارم 

  2. 0

    سامانه جامع اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات مردمی تام
    تام افقی نو در اطلاع رسانی انتخابات
    اپلیکیشن موبایلی ویژه نامزدهای انتخاباتی – ۲۹بهمن تا ۵اسفند ماه ۱۳۹۴
    انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم و مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم اسفند۹۴))
    اطلاعات عمومی و اختصاصی نامزدهای انتخاباتی در کل کشور
    دارای مجوز رسمی به شماره ۲۰۱۰۵۵۲۵ از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر http://www.taam.ir
    شماره سامانه تلفن گویا ۳۳۱۲۷۰۸۸ ۰۸۶شماره سامانه پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۵۲۵۵

اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه

*