جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موج سوم غرب هرمزگان با حضور فرزند دیوان

موج سوم غرب هرمزگان با حضور فرزند دیوان

image

به گزارش دیوان نیوز برخی از کاندیداتورهای مجلس دهم در غرب هرمزگان یک نشست ائتلافی برگزار نمودند. در این جلسه که با عنوان “موج سوم”برگزار شد ابوذرگرکویی ،عباس خدمتی، ناصر توکلی ،یوسف دیوانی، خالد زمزم نژاد و عبدالرحمن جروند حضور داشتند. این نشست به منظور هم اندیشی و بحث وتبادل نظر پیرامون انتخابات پیش رو  برگزار شد و هدف از تشکیل این جلسه  ایجاد وفاق و همدلی برای رسیدن به هدف مشترک که مبتنی بر انحصارشکنی ، نیروسازی و ایجاد فضای مناسب برای بهره گیری از پتانسیل های نیروهای جوان و خلاق و پرانگیزه در این مبارزه انتخاباتی بوده است .

نتایج پایانی این نشست استمرار این جلسات برای تحقق نهایی انتخاب فرد واجد شرایط در قالب ائتلاف انتخاباتی این نامزدها درمحافل خصوصی و غیررسمی خود و بهره گیری از ارشادات اساتید و فرهیختگان شهرستانهای حوزه استحفاظی در قالب جلسات متعددبوده است.

etelaf

نوشته شده توسط ناصر دیوانی پور در شنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۲ ب.ظ

۹ نظر

  1. 0

    ضمن عرض سلام و خداقوت به همه ی کسانی که در مسیر پیشرفت و آبادانی گام برمیدارن.جای خوشحالی داره که جناب آقای یوسف دیوانی از جامعه ی خودمان به عنوان نامزد انتخابات مجلس معرفی شدند.از تمام جوانان و تمام روشنفکران تقاضا دارم که از یک انتخاب درست (یوسف دیوانی)حمایت و پشتیبانی کنیم.زیرا که آقای دیوانی مقامی بالاتر از اینها در شأنشان است،همانطور که اکثر ما متوجه فعالیت ها ی فرهنگی بسیار ارزشمندی از ایشان شده ایم. (به امید خلق روزهای خوب توسط خودمان*)

  2. 0

    سلام علیکم 
    با آرزوی موفقیت برای اقای یوسف دیوانی که شایسته ی اینو داره که به این پُست مهم دست پیدا کنه، و امیدوارم که اهالی روستای دیوان از اقای دیوانی حمایت کنن که افتخاری به افتخارات روستامون افزوده بشه. 

  3. 0

    انشاالله تمام دوستان و هم روستاییان عزیز بیان واز آقای دیوانی حمایت کنند وبرای آقای دیوانی از روستاهای همجوار که دوست وآشنا دارن تبلیغ بعمل آورن چون آقای دیوانی لیاقتش دارن

  4. 0

    سلام خدمت تمام جوانان برومند بندردیوان..‌
    این خوش خبری و مبارک باد هست برای مردم شریف دیوان که جوانی لایق و دلسوز وبا استعداد از یک روستا به نام «بوسف دیوانی»که قصد دارد مسئولیت و ذمه داری یک منطقه رو به عهده بگیرد و این خودش نوعی ابراز همدردی هست و شوق خدمتی بی منت برای مردم خونگرم و زحمتکش می باشد ، که مردم خطه بستک بسی خاطرات خوب با این بزرگوار دارند و افتخار خدمت رسانی برای شهرستان بستک و حومه داشته اند و یادشان و صداقتشان هویداست،  لذا من و شماها باید برای ایشان دعای موفقیت و پیروزی در این انتخابات بکنیم که اول اسفندماه می باشد. 
    و این کاندیداتوری مثل شورایی شهر و روستا نیست و رای ها محله ایی و فرقه ایی نیست بلکه این کاندیداتوری برای منطقه و شهرهای خودمان است و مخصوصا منطقه بندرلنگه که زادگاه ایشان هست که تاکنون نماینده متاسفانه در مجلس نداشتیم ازین منطقه نداشتیم !! پس با یاری الله حکیم و علیم دست در دست هم دهیم تا این برادر دلسوزمان به اذن الله با رای خود وارد مجلس کنیم ان شاءالله تا با همت ایشان گرد خاک کمبودها و مشکلات برداشته شود. 

    [رای ما استاد یوسف دیوانی]

  5. 0

    سلام

    چرا دوستان در این قسمت نظری نمیزارن ؟
    خیلی عجیبه و متعجبم از اهالی روستای دیوان که در هر زمینه بیخیال بودن …لااقل در این قسمت حمایت خودتون رو اعلام کنید…
    نکنه به همشهری مون بازم رای نمیدید…!!!!!!!!
    اگه متوجه نیستید اینجا گپ از نمایندگی مجلس هست نه شورای روستا!!!!!!

    تعصب به شهر و یا روستا یا کشور جرو دین ماست

  6. 0

    رای همه دیوان، تک تک افراد آقای دیوانی ست. در غیر اینصورت خیانت به دیوان است. حتی یک رای به دیگران. اگر کسی نظری غیر از این دارد بگویید. خدا را شکر آقای دیوانی با کمال- تحصیل کرده و شایسته این کار است. اگر کسی نظر دیگری دارد علت را بگویید. نماینده های قبلی مجلس بندرلنگه وقتی مجلس رفتند یک دهم دیوانی خودمان کار اجرایی نکرده بودند. پس شعار هر دیوانی – جذب تک تک رای غریبه و آشنا در بیرون از روستا. به امید پیروزی دیوان

  7. 0

    با سلام خدمت تمام دوستان و بازدیدکنندگان گرامی

    همانگونه که دوستان اظهار نظر فرمودند، حماسه ای در راه است. حماسه برای هر دیوانی. حماسه ای که غرب استان در انتظار اوست. فارغ از اینکه فرزند دیار ماست، تمام گزینه های مورد نیاز یک نماینده مجلس را داراست. سابقه ای درخشان در فعالیتهای اجرایی، سابقه ای کم نظیر در امور فرهنگی و قلم،  تحصیلات دانشگاهی، مومن، متعهد و دلسوز منطقه. 
    تمام اهالی دیوان ایشان را به خوبی می شناسند و فارغ از هرگونه تعصب شخصیت ایشان را تائید می نمایند. ایشان اولین فارغ التحصیل دانشگاهی روستای ما می باشد. اتحاد در خانواده بزرگ دیوان رمز پیروزی خواهد بود. وظیفه همه ماست که ایشان را در جمع های خارج از روستا معرفی کنیم. در صورت موفقیت ایشان در انتخابات هر فردی از دیوان سفیر ایشان خواهد بود و این امر مایه افتخار است. پس تمام سلیقه ها در روستا و منطقه باید گرد آن جمع آیند و موجی عظیم تشکیل دهند. به امید پیروزی دیوان

  8. 0

    با سلام خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز و خدا قوت و تشکر از آقای مهندس دیوانی پور بخاطر زحمات فراوان ایشان
    و با آرزوی سرافرازی و سربلندی آقای یوسف دیوانی که جز افتخارات ما هستن و به امید دیوانی آبادتر از همیشه

  9. 0

    با سلام و احترام به جوانان عزیز و پاک سرشت زادگاهم؛ دیوان؛
    از محبت صمیمانه تک تک شما عزیزان که با نظراتتان حقیر را مورد لطف و عنایت خودتان قرار داده اید متشکرم.
    حقیر قصد پای گذاشتن در راهی نموده ام که بس دشوار و سنگین است. اما این حمایتها و این همراهی هایی که از شما در دنیای مجازی خصوصا مروارید دیوان می بینم ، به خود می بالم و انرژی بیشتری میگیرم.
    الطاف مردم بستک در این ۱۲ سال که مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بودم بی پایان بوده است.

    به امید حق تعالی این راه را با جدیت و قاطعانه و با حمایت شما همشهریانم ادامه خواهم داد وهر نتیجه ای حاصل شود خداوند را شکر گزار خواهم بود.
    از مهندس دیوانی پور بخاطر مدیریت بسیار خوب مروارید دیوان هم متشکریم.

اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه

*